Foto: Publicitātes foto
Uzsākot e-komercijas biznesu, ir nepieciešams nodefinēt mērķauditoriju – vai potenciālie klienti atrodas Latvijā, Baltijā, Eiropā, vai ārpus Eiropas. Pēc tam attiecīgi var izvēlēties piemērotāko piegādes veidu, vai tā būtu kurjerpiegāde un/vai piegādes "DPD Pickup" tīklā. Galvenie kritēriji, kas nosaka izvēli par labu "DPD Pickup" tīklam un/vai kurjera piegādēm, ir sūtījuma izmērs, svars, produkta specifikācija un interneta veikala mērķauditorijas paradumi.

Nākamais svarīgais solis ir izvēlēties platformu, kurā tiks veidots e-veikals. Pastāv divas iespējas, izvēlēties jau gatavu platformu, piemēram, "Shopify", "OpenCart", "Magento" u.c., vai pašiem veidot savu integrācijas risinājumu. Individuālo integrācijas risinājumu parasti izvēlas e-veikali, kuriem plānotais pirkumu skaits dienā būtu 100+, šiem e-veikaliem ieviešanas procesā jārēķinās ar augstākām izmaksām, kā arī papildu IT resursu iesaisti, lai savienotu e-veikala sistēmu ar noliktavas un sadarbības partneru sistēmām. Jāņem vērā, ka ieviešanas termiņš var būt pat mēnešiem ilgs.

Tomēr visbiežāk e-veikali izvēlas izmantot kādu no gatavajām platformām, jo tas ir ātrāk, ērtāk un vienkāršāk jaunajam komersantam. Ja tiek izlemts par labu gatavai platformai, tad DPD uzņēmējam piedāvā jau gatavus spraudņus (plug-in), kurus var integrēt dažu minūšu laikā. Integrējot spraudni (plug-in), uzņēmējam ir jānorāda piegādes veidi, izmaksas un piegādes termiņi. Spraudņa (plug-in) uzdevums ir padarīt ātru un vienkāršu pasūtījumu noformēšanu, jo pie pirkuma klients pats ievada datus, izvēlas piegādes veidu, savukārt uzņēmējs šo informāciju saņem jau apkopotā veidā. Viņam atliek izdrukāt uzlīmi, ko pievienot sūtījumam un nodot DPD kurjeram vai sev tuvākā DPD "Paku skapī" vai "Paku bodē".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!