Raksts publicēts "Luminor" projekta "#AtbalstāmVietējos No biznesa uz e-biznesu" ietvaros
Jautājums "Cik maksā SEO?" joprojām ir aktuāls starp mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kā arī komersantiem, kas uzņēmušies šī kanāla pārvaldību veikt pašu spēkiem. SEO optimizācija ietver virkni mainīgo faktoru, kas tiešā mērā ietekmē pakalpojuma cenu, aktivitāšu intensitāti, satura apjomu utt., taču kā uzņēmumiem spēt identificēt vēlamo investīciju apmēru, ko ieguldīt šajā kanālā? No kādām galvenajām komponentēm sastāv SEO pakalpojums? Kā pareizi noteikti SEO mērķus? Kuriem datiem pievērst īpašu uzmanību un kādām jābūt atskaitēm? Un visbeidzot – kā novērtēt to, vai SEO pakalpojums ir cenai atbilstošs? Konsultē digitālā mārketinga aģentūra "Infinitum Agency".
Ko sevī ietver SEO pakalpojums?
1. Priekšizpēte
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit