Delfi foto misc. - 77451
Foto: Imago/Scanpix/LETA
Ne tik sen caurredzamība biznesā tika uztverta kā nevēlama ziņkārība no malas – jo slepenāki bija iekšējie procesi, jo lielāka šķita panākumu iespēja starp konkurentiem. Taču mūsdienu tirgus diktē jaunus noteikumus, izvirzot caurredzamību par zelta ētikas standartu. Sevišķi tas attiecas uz IT pakalpojumu piegādātājiem, jo viņu rīcībā ir neticami vērtīgs resurss – mūsu dati.

Izgriezt iekšpusi uz āru: kāpēc tas ir nepieciešams?

Iedomājieties, ka esat atnākuši uz restorānu, kur pavārs ēdienu gatavo apmeklētāju acu priekšā. Jūs varat redzēt, kā viņš strādā pie jūsu pasūtījuma un kādas sastāvdaļas lieto. Vai šajā gadījumā jums radīsies šaubas par servisa kvalitāti? Pielietojot tādu pašu "atvērtās virtuves" taktiku, piemēram, atklājot informācijas pārraides kanālus vai publiskojot informāciju par to, kā ieviest kādus konkrētus risinājumus, organizācijas tiecas uz šādiem mērķiem: izrādīt savu atbildību, paaugstināt klientu un partneru lojalitāti, izveido dialogu ar tiem, kuri šaubās. Daudzi biznesa caurredzamību pielīdzina uzņēmuma morālei. Saskaņā ar konsultāciju uzņēmuma "Sprout Social" pētījumu 86% patērētāju uzskata, ka zīmolu caurredzamība mūsdienās ir svarīgāka nekā jebkad agrāk, un 76% ir gatavi pie šādiem zīmoliem pirkt vairāk.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!