"Sākoties ārkārtējai situācijai, mēs operatīvi pārgājām uz attālināto darbu – 90% no 1300 darbiniekiem strādāja no mājām. Strādājot attālināti, spējām uzturēt motivāciju un uzņēmuma kopības sajūtu – rīkojām gan vebinārus, kuros kolēģi un eksperti dalījās pieredzē, gan organizējām tiešsaistes sporta nodarbības un ieviesām regulāras jautājumu un atbilžu sesijas ar bankas valdes locekļiem, kurās katrs darbinieks varēja uzdot sev interesējošus jautājumus," atklāj bankas "Citadele" valdes loceklis Kaspars Jansons.
Savukārt darbs bankas filiālēs kopš marta vidus drošības nolūkos tika organizēts pēc iepriekšēja pieraksta, turklāt katram klientam bija jāapliecina, ka nav bijis ārzemēs vai kontaktējies ar Covid-19 slimnieku. Beidzoties ārkārtas situācijai, filiāles atsāka darbību kā iepriekš, turpinot ievērot stingrus drošības noteikumus – rūpīgi tiek dezinficētas visas darba virsmas, planšetes, ar kurām strādā gan konsultanti, gan klienti, kā arī tiek ierobežots cilvēku skaits, kas vienā laikā var atrasties filiāles telpās.