online shopping
Foto: Shutterstock

Šķiet, grūti atrast atbilstošāku situāciju, uz ko attiecināt teicienu “Laiks ir nauda”, par stāvēšanu rindā bankas filiālē, lai atvērtu kontu vai saņemtu jaunu maksājumu karti. Par laimi, mūsdienās arī bankas aktīvi domā par savu pakalpojumu ērtumu un drošību, lai klientam nebūtu jātērē savs laiks un vienmēr jādodas uz filiāli. “Citadele” pie unikālu digitālo risinājumu ieviešanas sāka strādāt jau pirms vairākiem gadiem.

Bankas "Citadele" digitālo pakalpojumu klāsts ir plašs – sākot no ērtas mobilās lietotnes un "MobileSCAN" (autorizācijas ierīce, lai droši pieslēgtos internetbankai vai mobilajai lietotnei un apstiprinātu maksājumus) un beidzot ar unikālu iespēju kļūt par bankas klientu ar pašbildi, kredītreitinga noteikšanu, kā arī pieteikšanos gan patēriņa, gan hipotekārajam kredītam.

"Pilnīgi noteikti jāizceļ iespēja pieteikties hipotekārajam kredītam – esam vienīgie, kas 24 stundu laikā attālināti pieņem un apstrādā pieteikumu un piedāvā klientam hipotekāro kredītu. Citās bankās šis process ir garāks. Tāpat "Citadele" piedāvā attālināti pieslēgt maksājumus ar telefonu, nomainīt kartes PIN kodu mobilajā lietotnē, dažādus e-komercijas risinājumus – apstiprināt savus pirkumus ar karti vai "BankLink". Maksājumu karšu lietotājiem pieejama "X REWARDS" programma – lietojot kartes, tu iegūsti digitālos punktus, ko pēcāk vari iemainīt pret dāvanu karti vai dāvanu mūsu partneru veikalos. Savukārt pašas maksājumu kartes nodrošina atlaides," atklāj "Citadeles" Digitālās pieredzes attīstības daļas vadītājs Mārtiņš Bērziņš.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!