ģimene, nauda, apdrošināšana
Foto: Shutterstock
Maksājumu karte kā norēķinu veids pēdējos gados ir transformējusies gan tehnoloģiju attīstības dēļ, gan drošības risinājumu pilnveidošanās ietekmē, no norēķinu līdzekļa kļūstot par multifunkcionālu rīku ar veselu pakalpojumu kopumu.

Aizsākums šādai tendencei meklējams jau deviņdesmitajos gados, kad britu "Lloyds Bank" radīja norēķinu kontu ar fiksētu ikmēneša maksu, pretī piedāvājot zemākus kredītprocentus, izdevīgāku overdraftu u. c. – pakalpojumus, kas aktuāli vidusmēra iedzīvotājam. Šo tendenci pārņēma arīdzan citas bankas, tāpēc, lai izceltos konkurentu vidū, kas piedāvāja līdzīgus pakalpojumus, nācās domāt arvien jaunus paņēmienus, kā uzrunāt un noturēt klientus.

Rezultātā banku piedāvātajiem standarta finanšu pakalpojumiem pievienojās arī citi pakalpojumi, kas ikdienā ir cilvēkiem aktuāli, – ceļojumu, automašīnas un mobilā telefona apdrošināšana. Pakāpeniski pakalpojumu klāsts tika uzlabots un pielāgots, iekļaujot arī izklaidi, piemēram, atlaides kinoteātra vai dažādu pasākumu apmeklēšanai.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!