"Esam novērojuši, ka tieši nozīmīgu dzīves notikumu ietekmē rodas lielāka atbildības sajūta pret tuviniekiem, kas noved arī pie lēmuma iegādāties dzīvības apdrošināšanu. Visbiežāk par dzīvības apdrošināšanu klienti domā tad, kad ģimenē piedzimst bērns, tiek iegādāts mājoklis, noslēgta laulība, vai ir nācies zaudēt radinieku," stāsta Jekaterina Ziniča, Luminor attīstības vadītāja Baltijā.
Viņa norāda, ka bieži klienti noformē bankas piedāvāto dzīvības apdrošināšanu brīdī, kad uzņemas hipotekārā kredīta saistības. "Cilvēki vēlas būt droši, ka, ja nu ar viņiem kaut kas atgadītos, ģimene būtu pasargāta un tai nebūtu jāraizējas par hipotekārā kredīta atmaksu. Lielākā daļa jeb 80% klientu izvēlas apdrošināt dzīvību par tādu summu, kas ir kredīta apmērā, lai gadījumā, ja ar kredītņēmēju notiktu neparedzamais, kredītsaistības tiktu nosegtas un tuvinieki no tām būtu atbrīvoti. Dažos gadījumos aizsardzības summa ir vēl lielāka, ja klienti vēlas, lai ģimenei būtu pieejams drošības spilvens apmēram gada ienākumu apmērā, kas ļautu vieglāk pielāgoties situācijai, ja samazinās ienākumi. Līdzīgi kā uzkrājumu veidošana, arī dzīvības apdrošināšana ir ilgtspējīga ģimenes budžeta veidošanas pamats," skaidro J. Ziniča.