
Noslēgusies pieteikšanās diena pirmajai Latvijas e-komercijas gada balvai "E-komercijas zvaigzne 2021", kurā tiks noskaidroti izcilākie Latvijas e-komercijas uzņēmumi. Uz balvu pretendēt un pieteikties varēja ikviens Latvijā strādājošs uzņēmums, kurš savas preces vai pakalpojumus piedāvā iegādāties attālināti.
"Samazinoties klātienes pieredzes iespējai, vērojam rezultātu – pagājušais gads ir veidojis straujāko tiešsaistes iepirkšanās pieaugumu pēdējā desmitgadē. Šo spilgti ilustrē "Eurostat" dati – par nepilniem 10% punktiem pieaudzis tiešsaistes pircēju skaits, kuri to darījuši kaut reizi pēdējo 12 mēnešu laikā, sasniedzot 56% no Latvijas iedzīvotājiem," informē Māris Naglis, digitālās mārketinga aģentūras "Httpool" globālo klientu panākumu direktors un "E-komercijas zvaigzne 2021" žūrijas loceklis.
E-komercijas attīstība notikusi arī sociālajos medijos, ko izmanto gan kā mārketinga aktivitāšu kanālus, gan kā pamata tiešsaistes komercijas platformas, tādā veidā saīsinot klienta ceļu līdz pirkumam.