E-komercija sociālajos tīklos: Latvijā dominē 'Facebook' un 'Instagram'
Foto: Imago/Scanpix/LETA

Noslēgusies pieteikšanās diena pirmajai Latvijas e-komercijas gada balvai "E-komercijas zvaigzne 2021", kurā tiks noskaidroti izcilākie Latvijas e-komercijas uzņēmumi. Uz balvu pretendēt un pieteikties varēja ikviens Latvijā strādājošs uzņēmums, kurš savas preces vai pakalpojumus piedāvā iegādāties attālināti.

"Samazinoties klātienes pieredzes iespējai, vērojam rezultātu – pagājušais gads ir veidojis straujāko tiešsaistes iepirkšanās pieaugumu pēdējā desmitgadē. Šo spilgti ilustrē "Eurostat" dati – par nepilniem 10% punktiem pieaudzis tiešsaistes pircēju skaits, kuri to darījuši kaut reizi pēdējo 12 mēnešu laikā, sasniedzot 56% no Latvijas iedzīvotājiem," informē Māris Naglis, digitālās mārketinga aģentūras "Httpool" globālo klientu panākumu direktors un "E-komercijas zvaigzne 2021" žūrijas loceklis.

E-komercijas attīstība notikusi arī sociālajos medijos, ko izmanto gan kā mārketinga aktivitāšu kanālus, gan kā pamata tiešsaistes komercijas platformas, tādā veidā saīsinot klienta ceļu līdz pirkumam.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!