Latvijā vadošais medijs DELFI rīko Latvijas e-komercijas gada balvas "E-komercijas zvaigzne" DELFI auditorijas simpātijas balvas balsojumu, kurā ikviens līdz 21. maija pulksten 12.00 vēl var nobalsot par labāko, ērtāko un efektīvāko digitālās komercijas risinājumu. Savukārt uzvarētājs tiks paziņots 26. maijā pulksten 16.00 tiešraidē DELFI un "E-komercijas zvaigzne" mājaslapā.
"E-komercijas gada balvas pieteikumi lieliski parāda to plašo spektru, ar kādiem resursiem, zināšanām, entuziasmu un radošumu Latvijas uzņēmēji ir pievērsuši savu uzmanību e-komercijas jautājumam. Balvas finālistu vidū ir gan labi atpazīstami zīmoli, kuri pēdējā gada laikā ir būtiski uzlabojuši pakalpojumu kvalitāti e-komercijas jomā, gan mazie-vidēji ražotāji, kuri ar apbrīnojamu enerģiju, neatlaidību un entuziasmu ar e-komercijas rīkiem uztur sava uzņēmuma pārdošanas rādītājus, gan arī pavisam nelieli uzņēmumi, kuri bez liekiem ieguldījumiem, bet mērķtiecīgi un rūpīgi izveidojuši savus veikalus "Etsy" platformā," saka Gatis Ošs, Latvijas IT Klastera/Digitālā Inovāciju centra valdes priekšsēdētājs, datu tehnoloģija uzņēmuma "Squalio" valdes loceklis un "E-komercijas zvaigzne" žūrijas loceklis.
Kā atklāj Ošs, Latvijas IT Klasteris kā Digitālās Inovācijas centrs jau vairākus gadus strādā, lai veicinātu tehnoloģiju izmantošanu Latvijā, īpaši jau mazajos un vidējos uzņēmumos, taču statistika parāda, ka Latvija salīdzinoši atpaliek pat no Eiropas vidējiem tehnoloģiju izmantošanas biznesā un e-komercijas radītājiem – uzņēmumi savā biznesā tehnoloģijas izmanto kūtri, tostarp arī iespējas veidot internetveikalus un pārdot preces ārpus valsts robežām.