*Reklāmraksti 2017 - 15326
Foto: Publicitātes foto

Pandēmijas laikā katrs piektais uzņēmums Latvijā veicis pāreju uz e-komerciju jeb pārdošanu un pakalpojumu sniegšanu internetā, noskaidrots "Luminor" bankas veiktajā Baltijas mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) aptaujā.

Laiks, kurā internets ir kļuvis par galveno satikšanās vietu ražotājiem, tirgotājiem un pircējiem, ir radījis izaicinājumus – gan uzņēmumiem, meklējot jaunus risinājumus savu pakalpojumu un preču attālinātai pārdošanai, gan arī licis mainīt ieradumus un pārkāpt barjeras pircējiem, kuriem svarīgi bija preci aplūkot pirms tās iegādes un maksājuma veikšanas.

Lai iepirkšanās e-tirdzniecības vietās būtu pircējiem ērta un droša, bet uzņēmumiem ērti pārvaldāma, "Luminor" piedāvā tiešsaistes maksājumu saņemšanas risinājumu jeb e-komercijas savienojuma pakalpojumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!