*Reklāmraksti 2017 - 15582
Foto: Publicitātes foto
Bieži var dzirdēt neapmierinātību, ka atkal nepieciešams atjaunot bankā savus klienta datus. Piemēram, to lūdz izdarīt klientu apkalpošanas centrā brīdī, kad tiek kārtoti citi jautājumi, un nereti šķiet, ka tieši šobrīd tam nav laika. Tomēr bankas šo informāciju nejautā tāpat vien un, apzinoties iemeslus, kādēļ ir jābūt sasniedzamam, būs vieglāk veltīt dažas minūtes, tos atjaunojot.

Savu finanšu drošībai

Banku drošības sistēmas strādā nepārtraukti, visu diennakti, automātiski analizējot kredītkaršu transakcijas un pievēršot uzmanību aizdomīgiem darījumiem. Ja tiek konstatēts, ka darījums ir aizdomīgs, karte tiek īslaicīgi bloķēta, lai, sazinoties ar kartes īpašnieku, varētu noskaidrot, vai tiešām viņš ir uzsācis šo darījumu. Tas ir būtisks iemesls, lai vēlreiz pārliecinātos, vai tiešām bankai ir pieejama korekta kontaktinformācija, kas ļaus arī sevi pasargāt no neērtībām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!