*Reklāmraksti 2017 - 15581
Foto: Publicitātes foto
Pagājušā gadā interesi par e-komercijas pakalpojumiem tieši ietekmēja pandēmijas radītie ierobežojumiem – to varēja novērot gan pavasarī, gan rudenī, liecina "Luminor" bankas e-komercijas dati.

Pastiprinoties ierobežojumiem klātienes tirdzniecības vietās, "Luminor" bankā pieaudzis pieteikumu skaits tiešsaistes maksājumu saņemšanas risinājumam jeb e-komercijas savienojuma pakalpojumam, kas ļauj tirgotājiem ērtā veidā saņemt maksājumus no pircējiem interneta vidē. Noslēdzot vienu līgumu ar "Luminor" banku, uzņēmums klientu maksājumus var saņemt vienā kontā no visām lielākajām bankām Baltijā, kā arī no "Visa" vai "Mastercard" karšu lietotājiem. Par katru sekmīga maksājuma izpildi, uzņēmums nekavējoties saņem paziņojumu un var sākt pakalpojumu sniegšanu vai preču piegādi. Pakalpojumam nav ieviešanas un ikmēneša maksas. Turklāt, piesakoties līdz 30. aprīlim, pirmos trīs mēnešus pakalpojumam nav arī darījumu komisijas maksas. Sakot no 4. mēneša norēķini notiek tikai par veiksmīgu darījumu – kad uzņēmums ir saņēmis klienta maksājumu.

Tā, piemēram, 2020. gada rudenī jauno līgumu skaits pieauga par aptuveni 30 %. Noslēgto līgumu skaita kāpums īpaši bija vērojams Latvijā un Lietuvā, kas, iespējams, skaidrojams ar nedaudz stingrākiem pulcēšanās ierobežojumiem nekā Igaunijā. Arī "Luminor" pērnā gada nogalē veiktā uzņēmēju aptauja liecina, ka kopumā Latvijas uzņēmēji bijuši aktīvāki, pārorientējot biznesu uz digitālo vidi. Latvijā interneta tirdzniecību uzsācis katrs piektais, bet Lietuvā un Igaunijā – vien katrs desmitais uzņēmums. Līdz šim brīdim bankas e-komercijas savienojumam pieteikušies vairāk nekā 540 uzņēmēji Baltijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!