*Reklāmraksti 2017 - 15476
Foto: Publicitātes foto
Sākoties pandēmijai, ikvienam uzņēmumam bija strauji jāpārkārto un jāpielāgo sava darbība tā, lai visi procesi būtu epidemioloģiski droši, bet vienlaikus – neapstātos. Arī ģimenes uzņēmums "Milzu!", kas ražo brokastu pārslas, pandēmijas sākumposmā bija spiests transformēt savu darbību. Taču, par spīti tam, tieši Covid-19 laikā tapa viņu jaunais zīmols "Veggy Crush" un tā produkcija, kas līdz pandēmijas atnākšanai bija tikai ideja. Kādiem līkločiem pandēmijas laikā uzņēmums ir izgājis cauri?

Pērn "Milzu!" saskārās ar tādu pašu nepieciešamību un izaicinājumu kā daudzi citi uzņēmumi – ar nodomu rūpēties par darbinieku veselību un ievērot epidemioloģiskās drošības prasības, daļai no darbiniekiem bija jāsāk strādāt attālināti.

Tolaik gaļas produktiem alternatīvu gatavo maltīšu zīmola "Veggy Crush", kā arī graudaugus nesaturošu pārslu "Veggy Cereal" ieviešana tirgū bija tikai apsverama doma, pie kā uzņēmums strādāja. Tirgū valdīja neskaidrība, kā mainīsies iedzīvotāju pirkšanas paradumi. Galu galā – jauna zīmola un produktu ieviešana krīzes apstākļos jebkuram pārtikas ražotājam kopumā šķistu riskanta un nepiepildāmi ambicioza ideja. Jo realitātē tas nozīmē ne tikai produkta, tā zīmola un iepakojuma izstrādi no nulles, bet arī paša produkta virzīšanu vietējos veikalos un eksporta tirgos, kamēr pircēji savā uzvedībā bija jau ieviesuši jaunus paradumus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!