*Reklāmraksti 2017 - 15477
Foto: Publicitātes foto
Pandēmijas ietekmē e-komercijas sektors ir strauji audzis – cilvēki labprāt iepērkas internetā, un līdz ar to arī piegādātājiem ir darba pilnas rokas. Sūtījumu piegādes kompānijai "DPD Latvija" gada laikā atsevišķos sūtījumu piegādes veidos sūtījumu skaits pieaudzis pat par 595%, liekot uzņēmumam strauji pielāgoties pieaugošajam darba apjomam. Lai to izdarītu, ir bijis jāpieņem darbā vairāk nekā 150 jauni darbinieki un jāveic viņu apmācība, ievērojami jāpaplašina telpas, paku skapju skaits, visus uzdevumus, kas vajadzīgi stabilai un nepārtrauktai darbībai, veicot nemitīgā skrējienā.

Sūtījumu piegādes biznesā ir bijis ievērojams pieprasījuma pieaugums, un krīzes apstākļos tam ir savi pārbaudījumi, lai attaisnotu savu klientu un attiecīgi viņu gala klientu un partneru cerības.

"Iepriekšējos gados pirms pandēmijas, sūtījumu piegādes "karstais punkts" bija, piemēram, Ziemassvētku laiks, kad nācās pielikt lielākas pūles, lai visas pakas nonāktu pie adresātiem laikus, līdz ar to lielāks darba apjoms bija sezonāls, tam ļoti laikus arī spējot sagatavoties. Savukārt pērn un šogad teju visu gadu strādājam pastiprinātā slodzē, kas iepriekš bijusi vien periodiski. Visdrīzāk šādā režīmā turpināsim strādāt vēl kādu laiku, kas nozīmē, ka izaicinājumi, augot apjomam, turpinās," ieskicē "DPD Latvija" Pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītāja Dita Mirbaha.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!