Sūtījumu piegādes biznesā ir bijis ievērojams pieprasījuma pieaugums, un krīzes apstākļos tam ir savi pārbaudījumi, lai attaisnotu savu klientu un attiecīgi viņu gala klientu un partneru cerības.
"Iepriekšējos gados pirms pandēmijas, sūtījumu piegādes "karstais punkts" bija, piemēram, Ziemassvētku laiks, kad nācās pielikt lielākas pūles, lai visas pakas nonāktu pie adresātiem laikus, līdz ar to lielāks darba apjoms bija sezonāls, tam ļoti laikus arī spējot sagatavoties. Savukārt pērn un šogad teju visu gadu strādājam pastiprinātā slodzē, kas iepriekš bijusi vien periodiski. Visdrīzāk šādā režīmā turpināsim strādāt vēl kādu laiku, kas nozīmē, ka izaicinājumi, augot apjomam, turpinās," ieskicē "DPD Latvija" Pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītāja Dita Mirbaha.