VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija" (CSDD) savā ikdienas darbā ir ieviesusi jaunu dokumentu vadības sistēmu "Namejs" (DVS "Namejs"), ar mērķi uzlabot iekšējos administratīvos procesus, optimizējot dokumentu apriti, palielinot produktivitāti un samazinot administratīvās izmaksas, informē uzņēmumā.
DVS "Namejs" ir dokumentu un darbplūsmu vadības sistēma, kas paredzēta organizācijas dokumentu, darbplūsmu un sanāksmju pārvaldībai, nodrošinot iespēju efektīvam komandas kopdarbam un dokumentu aprites procesa automatizēšanai.
Ieviesto pārvaldības sistēmu atzinīgi vērtē arī CSDD valdes locekle Dace Benhena, akcentējot, ka DVS "Namejs" ir automatizējis iepriekš manuāli veiktus procesus, būtiski samazinājis dokumentu apstrādes laiku sistēmā, ir novērsta datu dublēšana, kā arī ir samazināts darbinieku manuālā darba apjoms, nodrošinot iespēju vairākas funkcijas veikt automātiski.
DVS "Namejs" funkcionalitāte nodrošina iespēju samazināt uzturēšanas un IT personāla resursu izmaksas, darbiniekiem atbilstoši savām vajadzībām konfigurēt savu darba vietu sistēmā, optimizēt darba procesus, piedāvājot virkni mehānismu, kas ļauj padarīt dokumentu apriti efektīvāku, samazinot manuālās darbības un nodrošinot dokumentu vadības procesa pārvaldību gan datorā, gan viedierīcēs, iespēju parakstīt dokumentus un apliecināt e-Identitāti ar eID vai eParaksts mobile elektronisko parakstu un citus efektīvus rīkus darba procesu uzlabošanai.
DVS "Namejs" ieviešana tiek realizēta ar Eiropas Savienības Atveseļošanas fonda atbalstu, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras īstenotās Eiropas Savienības atbalsta programmas "Atbalsts procesu digitalizācijai komercdarbībā" ietvaros.
Procesa ieviešanu veica AS "RIX Technologies" speciālisti, nodrošinot ieviešanu, apmācības un atbalstu datu migrācijai.