MISC 2.0 - 24873
Foto: Reuters/Scanpix/LETA
Franču miljardiera Bernāra Arno multinacionālais holdings "Moët Hennessy Louis Vuitton" (LVMH) pasaulē vislabāk pazīstams ar saviem luksusa apģērbu, smaržu un rotaslietu zīmoliem. Kaut arī tie saistās ar pasaules varenāko un slavenāko cilvēku maciņu biezumu, investori un eksperti uzskata, ka uzņēmuma panākumi tomēr lielā mērā ir atkarīgi no ķīniešu vidusslāņa pirktspējas.

Nesen gan LVMH zaudējis vērtīgākās Eiropas kompānijas statusu, ko veicināja Āzijas lielvalsts ekonomikas buksēšana.

Lai gan pasaules ekonomikā nevalda milzu krīze, aizvien vairāk valstu saskaras ar problēmām, ko izraisa inflācija, procentu likmju kāpumi, enerģētikas jautājumi un citi pandēmijas, kara un klimata pārmaiņu izraisīti procesi. 

Tas neizbēgami ietekmē arī iedzīvotāju, sevišķi vidusslāņa, vēlmi un spēju tērēt naudu par precēm, kuras tiem nemaz tik ļoti nevajag, proti, luksusa precēm. Labākais piemērs tam ir “Moët Hennessy Louis Vuitton” (LVMH), kas vislielāko peļņu gūst, tirgojot dārgo zīmolu produkciju. Tiesa, tas aptver arī dažādus citus uzņēmumus.

Seši virzieni

Franču miljardieris Bernārs Arno regulāri tiek minēts starp bagātākajiem pasaules cilvēkiem, un ar viņu turībā pēdējos gados mērojas tikai Īlons Masks un Džefs Bezoss. Viņš arī regulāri ir vienīgais neamerikānis pasaules “TOP 10” bagātnieku sarakstos. Tas lielā mērā noticis, pateicoties LVMH. 

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!