Latvijas vilcieni to vecuma, izskata un neērtību dēļ nereti kļūst par joku objektu, pasažieriem paužot viedokli, ka šādiem vilcieniem ir vieta tikai muzejā. Tas daļēji varētu mainīties tuvāko mēnešu laikā, kad, cerams, beidzot regulāri sāks kursēt jaunie elektrovilcieni. Tos Latvijas valsts, rīkojot vairākus neveiksmīgus iepirkumus, mēģināja iegādāties jau kopš 2009. gada.
Tomēr šobrīd ne sākotnēji iecerēto gaitu rit jau nākamais vilcienu iepirkums. Šoreiz – akumulatoru bateriju vilcienu iepirkums, kura otrās kārtas izsludināšana kavējas apmēram par gadu.
Kāpēc tā – "Delfi Bizness" skaidro jaunais satiksmes ministrs Kaspars Briškens.
Tomēr šobrīd ne sākotnēji iecerēto gaitu rit jau nākamais vilcienu iepirkums. Šoreiz – akumulatoru bateriju vilcienu iepirkums, kura otrās kārtas izsludināšana kavējas apmēram par gadu.
Kāpēc tā – "Delfi Bizness" skaidro jaunais satiksmes ministrs Kaspars Briškens.
Ko plāno pirkt?
Autotransporta direkcija (ATD) pagājušā gada aprīlī izsludināja konkursu par deviņu jaunu akumulatoru bateriju elektrovilcienu piegādi.
Atbilstoši Latvijas Atveseļošanas un noturības mehānisma plānam Latvijā tiek pakāpeniski veikta Rīgas metropoles areāla sabiedriskā transporta maršruta tīkla reforma, attīstot pasažieru satiksmi dzelzceļa līnijā Rīga-Bolderāja (perspektīvā līdz Daugavgrīvai) un Rīga-Sigulda, pārvadājumus šajās līnijās nodrošinot ar bateriju vilcieniem.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv