‘Bite Latvija’ ievieš interneta pašapkalpošanās pakalpojumus
Foto: AFI
Telekomunikāciju uzņēmums “BITE Latvija” ir izveidojis pašapkalpošanās sistēmu “Mana BITE” (www.manabite.lv). Sistēma dod iespēju BITES privātajiem klientiem pārbaudīt savus rēķinus, kontrolēt kontus vai sūtīt īsziņas ar interneta palīdzību. Pakalpojums “Mana BITE” ir pieejams latviešu, krievu un angļu valodās.
“Galvenā interneta pašapkalpošanās priekšrocība ir iespēja klientiem kontrolēt savus kontus jebkurā vietā un laikā, kad vien ir pieejams internets,” sacīja BITE Grupas darbības direktors privāto klientu segmentā (COO Private) Žilvins Kučinsks. Pēc viņa vārdiem, augstākās klases klientu apkalpošana ir BITES prioritāte, tāpēc uzņēmums nepārtraukti pieliek visas pūles, lai saviem klientiem sniegtu visnepieciešamākos pakalpojumus.

Izmantojot “Mana BITE” (www.manabite.lv), BITES klienti var pieteikties pakalpojumam “Ģimene”, izvēlēties iestatījumus - sava numura uzrādīšanu vai neuzrādīšanu, veicot zvanus, kā arī pieteikt viesabonēšanas pakalpojumus pirms došanās ārzemju ceļjumā. Visas šīs funkcijas tiek piedāvātas bez maksas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!