Šokētais klients Alens Mazkūrijs sevi dēvē par "tehnofobu", kas nekad nelietojot mobilo internetu, un gan viņš, gan "Orange" servisa centra darbinieki bijuši neizpratnē par notikušo. Speciālisti secinājuši, ka defekta dēļ telefons savā nodabā un nemitīgi pieslēdzies "Orange" datu pārraides pakalpojumiem. Turklāt brāķa vai sabojātā telefona pieslēgšanās izraisījusi nenormālu noslodzi tīklam, ar ko izskaidrojams milzu rēķins.
Kā raksta "The Register", "Orange" servisa pārstāvis solījies rēķinu dzēst, taču lēmums netika savlaicīgi iegrāmatots "Orange" rēķinvedības sistēmā un Mazkūrijs septiņus mēnešus ticis vajāts kā viens no operatora lielākajiem parādniekiem. Izmisušais kļūmes upuris beidzot iesaistījis medijus - raidorganizācijas BBC patērētāju aizsardzības programmu "Watchdog" (sargsuns) un juristu. Lieta beidzot izbeigta, un parāds oficiāli norakstīts.
Tomēr "The Register" žurnālists norāda, ka šādi atsevišķi un skaļi gadījumi ar "ārprātīgiem" rēķiniem var aizēnot defektus telefonos un uzskaites sistēmās, kas daudziem klientiem "zog" maksu par dažiem simtiem papildu megabaitiem datu mēnesī, bet netiek pamanīti.
Savukārt BBC aprēķinājis, ka par savu it kā patērēto datu apjomu Mazkūrijs būtu varējis lejupielādēt piecus miljonus e-pastu un 15 000 dziesmu par maksu.