Skolēnu vidējais rezultāts centralizētajā eksāmenā matemātikā turpina kristies arī šogad, sasniedzot zemāko rādītāju pēdējā desmitgadē. 2018./2019. mācību gadā skolēni valsts pārbaudījumā matemātikā vidēji uzrādījuši 32,7 procentu rezultātu, kas ir par 1,9 procentpunktiem mazāk nekā pagājušajā gadā.
Eksāmenu rezultāti liek apšaubīt pedagogu profesionalitāti un bērnu spējas, tomēr biedrības pārstāvji ir pārliecināti, ka bērnu un pedagogu spējas nemazinās. Katru gadu eksāmenu rezultāti pasliktinās, tomēr no VISC vai Izglītības un zinātnes ministrijas neseko nekāda konkrēta rīcība, tāpēc rodas jautājums – cik tālu situācijai jānonāk, lai kāds beidzot sāktu celt trauksmi?
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit