"Šis solis būs interesants gan skolniekiem, gan cilvēkiem, kuriem apnikusi pašreizējā profesija un kuri meklē kaut ko jaunu. Ja ir nopietna vēlme izmēģināt savus spēkus programmēšanas jomā, tad, pašmācības ceļā meklējot informāciju, lielākie riski ir lieki iztērēts laiks, studējot dažādus materiālus, kuros pārklājas tēmas, kā arī sadrumstalotas zināšanas, kad apgūtas dažādas lietas, par kurām nav skaidrs, ko ar to iesākt tālāk un kā praktiski šīs iemaņas pielietot," klāsta programmētāju skolas "Codelex" vadītājs Sandris Artemjevs un dod piecus padomus, kas ļaus programmēšanu apgūt strukturēti un jēgpilni.
- "Grasshopper" mobilā lietotne – ar šo resursu iemācīties programmēt augstā līmenī nevarēs, taču tur pieejami labi uzdevumi, lai spertu pirmos soļus gan tiem ar priekšzināšanām, gan bez priekšzināšanām. Šajā lietotnē ir iespējams gūt ieskatu JavaScript programmēšanas valodā. Tiek doti vizuāli uzdevumi un piedāvāti kodi, kurus ievietot, lai nonāktu pie izvirzītā mērķa. Piemēram, pirmajā uzdevumā jāizveido Francijas karogs trīs rindās, taču tas ir vizuāli saistoši noformēts. Artemjevs skaidro, ka šis ir labs variants tiem, kuriem ir brīvais laiks, piemēram, sabiedriskajā transportā, bet nav iespējas stundām sēdēt pie datora. "Šis ir labs pirmais mazais kurss, kuram izejot cauri un izpildot šos konceptiņus, var saprast, vai tas interesē."
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit