Izturīgais inženiertehniskais risinājums izdevās Mārtiņam Arājam, Linardam Hremenkinam un Valtam Segliņam, kuri startēja studentu kategorijā un bija apvienojušies komandā "Šneks".
Otrajā vietā palika iepriekšējo divu gadu spēcīgāko tiltu autori – komanda "K1". Viņu veidotais tilts šogad noturēja 133,2 kilogramus, bet trešajā vietā ierindojās komanda "Kalpaka tilts", kuru radītais tilts izturēja 49,7 kilogramu slodzi.
Skolēnu kategorijā stiprākais izrādījās komandas "Super-tilts" veikums (42,7 kilogrami), otrajā vietā komanda "L-10" (41,8 kilogrami), bet trešajā – "Grāvēji" (39,6 kilogrami). Uzņēmumu kategorijā labākais sniegums – noturēta 57,6 kilogramu slodze – bija komandas "Skonto Plan" veidotajam tiltam.
Visu godalgoto vietu ieguvēji saņēma balvas no sacensību atbalstītājiem, bet stiprākā tilta autori ieguva galveno balvu – uzņēmuma "UPB" sarūpēto lidojumu vēja tunelī "Aerodium".
Papīra tiltu konstruēšanas sacensības šogad norisinājās sesto gadu pēc kārtas. Tajās piedalījās rekordliels dalībnieku skaits – 72 komandas.
Tiltu bija jābūvē no 50 A4 formāta lapām un līmes, šos materiālus dalībniekiem nodrošināja organizētāji. Komandām tika piešķirti arī instrumenti papīra apstrādei – 30 cm lineāls, papīra nazis, zīmulis. Papīra tiltu konstruēšanai tika atvēlētas divas stundas, bet pēc tam sākās vērtēšana – tiltus ievietoja slogošanas aparātā un novēroja tā izturēto slodzi.