Gada lielākajā skolēnu mācību uzņēmumu (SMU) pasākumā – ziemas gadatirgū "Cits Bazārs" – 270 labāko vidū arī vairāki tādi, kuru produkts nebūtu iedomājams bez STEM zināšanām. "Campus" iepazīstinās ar dažiem no tiem. Pirmajā publikācijā – par "Frosy" komandu, kura startē kategorijā "Elektropreces" un ir izstrādājusi viedo pudeli. "Frosy" veidotā pudele ik pēc noteikta laika izstaro gaismu, signalizējot lietotājam, ka laiks padzerties.
"Pietiekama un regulāra ūdens uzņemšana ir viens no veselīga dzīvesveida pamatprincipiem, līdzvērtīgi kā veselīgs uzturs vai regulāras fiziskas aktivitātes," skaidro "Frosy" pārstāvis Uģis Pumpurs un uzsver, ka ir vienkārši atcerēties padzerties, kad cilvēkam slāpst, taču ar to nav gana – šķidrums jāuzņem regulāri neatkarīgi no tā, vai ir slāpju sajūta.
"Šis produkts atvieglo uztraukšanos par ūdens uzņemšanu pietiekamā daudzumā," ideju veidot tieši šādu produktu pamato "Frosy" komandas pārstāvis: "Līdzīgi kā vairāki citi uzņēmumi, arī mēs savu ideju radām, balstoties uz pašu ikdienas problēmām. Sākot jau ar to, ka gribējām skaistas, videi draudzīgas stikla pudeles, pēc tam saprotot, ka ikdienā bieži neuzņemam pietiekamu ūdens daudzumu. Konkrētā ideja radās pavisam nejauši – ejot pusdienās apjautām nepieciešamību pēc šādas pudeles. Arī ideja par gaismas ietvaru mums nāca ļoti dabīgi."