Viena no hakatona organizatorēm un bijusī "TechHub Riga" vadītāja Līna Marta Sarma sarunā ar "Campus" vēl pirms Covid-19 pandēmijas pauda, ka šāda koncepta hakatons mūsu pusē ir līdz šim nebijis.
"Latvijā izplatīts tāds hakatonu formāts, kurā notiek idejošana, sacensības, tiek "vilkts" uz biznesa idejas izstrādi, kur ir mērķis parādīt – kā pārdosim šo ideju kā produktu," skaidroja Sarma. "Studentu vidū pasaulē izplatīts ir formāts, ka hakatonā veidojam projektus ar mērķi apgūt jaunas tehniskās prasmes, bet pats projekts var būt bez konkrēta mērķa, funkcijas. Mēs nevienam nespiežam domāt par biznesa modeļiem. Vairāk punktus dodam par to, ka esi kaut ko tehniski sasniedzis un iemācījies, nevis radījis biznesa ideju."
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit