Foto: Publicitātes attēls
Rīgas Stradiņa universitātes (RSU) Komunikācijas fakultātes studentes uzvarējušas sociālo mediju kampaņu hakatonā jauniešiem "Mediathon", kuru rīko Baltijas Mediju izcilības centrs un biedrība "New East" sadarbībā ar Nīderlandes vēstniecību Latvijā. Studentu ideja – kampaņa "Dezinficē dezinformāciju" – veltīta Covid-19 krīzes pārvarēšanai, iedzīvotāju atbildības veicināšanai un vakcinācijas popularizēšanai.

RSU studentu hakatona komandu veidoja trīs Komunikācijas fakultātes studentes – Sandra Aleksandra Lode, Madara Iverta Orlova un Linda Laizāne. Augstskolā viņas apgūst multimediju komunikāciju un profesionālās prasmes vienlaikus slīpējušas RSU studentu medijā. Vaicāta par ideju pieteikties "Mediathon", Sandra Aleksandra Lode saka: "Redzot mums apkārt intensīvo dezinformāciju saistībā ar Covid-19, sapratām, ka arī mēs varam ietekmēt tās izplatīšanos."

Hakatonā ar jauniešu komandām divu dienu garumā strādāja mentori. Faktu pārbaudes projekta "Re:Check" vadītāja Evita Puriņa stāstīja par informācijas verificēšanu, satura analīzi un sabiedrības viedokļa veidošanu, kā arī dezinformācijas izplatību tieši pandēmijas laikā. Ar interneta žurnālistikas pamatiem iepazīstināja sabiedrisko mediju portāla "lsm.lv" galvenā redaktore Marta Cerava. Savukārt par mediju kampaņu izveidi un auditorijas iesaisti hakatonā runāja LR5 radošais direktors Toms Grēviņš.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!