Projektu vadīja doktors Lūkass Diksons, kurš savā pētnieciskajā darbā pievēršas patērētāju psiholoģijai, konkrēti tieši tā dēvētajai "veiksmes industrijai" un ar to saistītajiem mārketinga paņēmieniem. Projekta gaitā veikti trīs atsevišķi pētījumi un aptaujāti 1023 respondenti. Trešdaļai no šiem cilvēkiem bija nosliece uz tā dēvēto maģisko domāšanu un ticība, ka ar manifestāciju var ietekmēt reālās dzīves iznākumus. Tie ir uzskati, ka "cilvēkam ir spēja kosmiski piesaistīt veiksmi, praktizējot pozitīvismu, iekšējo dialogu, pozitīvu vizualizāciju un regulāri veicot dažādas simboliskas darbības". Šādu dzīves pieeju bieži popularizē "manifestācijas guru" dažādos sociālajos medijos. Piemēram, līdz 2023. gada maijam "TikTok" video ar atslēgvārdu "manifestācija" bija aplūkoti vairāk nekā 34 miljardus reižu.
Kā tur īsti ir? Tiem, kam kritiskā domāšana nav sveša, būs skaidrs, ka cilvēks var domāt par vēlamo iznākumu, cik stipri vien grib, un nedz planētas, nedz notikumi "nesastāsies savā vietā" tavas veiksmes vārdā tikai tāpēc, ka tu katru dienu noskaiti kādu mantru un vizualizē sevi kā turīgu cilvēku pēc gada vai diviem.