Tūrfirmas reklāmas triks
Pirmo reizi šis termins parādījās 2005. gada sākumā "Sky Travel" izplatītā preses relīzē. Iepriekšējā gadā Arnolam tika lūgts izstrādāt "zinātnisku formulu" gada drūmākajai dienai. Janvāris tiešām daudziem nav tas priecīgākais mēnesis gadā – laikapstākļi vismaz mūsu platuma grādos ir draņķīgi, dienas īsas. Celies uz darbu – tumšs. Nāc no darba – arī tumšs. Kāds vēl pamatīgi pārtērējies Ziemassvētku dāvanām un gadumijas svinībās, citu "noķer" pirmā apjausma, ka jaungada apņemšanās jau netiek pildīta, un ir pagājušas vien pāris nedēļas. Tieši šos mainīgos savā vienādojumā iekļāva Arnols. Problēma tāda, ka tie faktiski nav kvantificējami un savietojami vienā formulā.
Turklāt, nodēvējot šo dienu par depresīvāko gadā, tiek popularizēti maldīgi priekšstati par to, kas tad ir depresija. Klīniska depresija ir kas daudz vairāk par pēcsvētku sašļukumu un sliktu garastāvokli tāpēc, ka apnikusi ziema.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv