Mūs visus aicina dzīvot tā, lai mazinātu ietekmi uz vidi. Lai to izdarītu, kādam jāsper pirmais solis. Kuri tie būs – patērētāji vai uzņēmēji? Kā mākslīgā intelekta šefpavārs var palīdzēt katram atrast sev piemērotāko recepti, lai pārtika nepaliktu pāri? Tas ir tikai viens no stāstiem, kam pievērsta uzmanība šajā raidījuma "Izziņas impulss" epizodē.

Viena no dzīves patiesībām – ja ir pieprasījums, būs piedāvājums. Bet – vai tiešām tā ir vienmēr un visur? Kam – patērētājiem vai šoreiz tieši uzņēmējiem – jābūt pirmajiem vēstnešiem, lai sabiedrību mudinātu patēriņa paradumus mainīt par labu ilgtspējīgiem risinājumiem.

Pirmā Latvijā beziepakojuma veikala "Burka" dibinātāja Marija Sološenko pabijusi abās lomās. Laikā, kad audzinājusi savu pirmdzimto, Sološenko kā pircējai radusies ideja par videi draudzīgas iepirkšanās vietas nepieciešamību.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!