"Uzņēmumi, kas uz digitalizāciju skatījās kā uz hipsteriem domātu lietu, bija daudz neizdevīgākā pozīcijā, kad sevi pieteica Covid-19 pandēmija. Ar ilgtspēju būs tas pats, tikai jautājums, kas būs tas "patiesības moments", kas to pieteiks," uzskata "Swedbank" ilgtspējas attīstības vadītāja Adriāna Kauliņa.

Kauliņa atzīst – izpratne par ilgtspēju daudzu Latvijas uzņēmumu vidū vēl tikai veidojas, taču dati liecina, ka par konkrētu, ar ilgtspēju saistītu jautājumu ieviešanu praksē, darbinieki ir gatavi maksāt jau šodien. "Mēs "Swedbank" veicām aptauju, kurā vaicājām, cik nozīmīgi tev kā darbiniekam ir strādāt uzņēmumā, kuram rūp daba, cilvēki, sabiedrība. Rezultātā 48% aptaujāto apgalvoja, ka viņiem šādā uzņēmumā ir svarīgi strādāt.

35% atzina, ka ir pat gatavi saņemt mazāku algu, lai tikai strādātu šādā uzņēmumā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!