Pirms kāda laika varēja novērot tendenci, ka daļa iedzīvotāju necentās salabot no ierindas izgājušu elektrotehniku, bet vienkārši pirka jaunu, atzīst uzņēmuma "Elektronika serviss" speciālisti. "Tomēr cilvēku paradumi acīmredzami mainās zaļāka un ilgtspējīgāka dzīvesveida virzienā, secina uzņēmuma inženieris Juris Ciekurs.
"Ja ir problēmas ar iekārtas darbību, tad klienti vispirms grib zināt, cik šis remonts izmaksās. Ir dažādas iekārtas. Televizori, telefoni, datori, sadzīves tehnika – ledusskapji, trauku mazgājamās mašīnas. Ja tehnika atbilst klienta šā brīža vajadzībām un remonta cena ir pieejama, klients izvēlas remontēt," stāsta Ciekurs.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit