Foto: AP/Scanpix/LETA

Visiem, kam ir kaut nelielas zināšanas par zemūdens peldlīdzekļiem un bija piekļuve kaut nelielai daļai informācijas par to, kā operēja zemūdens tūrisma kompānija "OceanGate" un tās vadītājs Stoktons Rašs, "Titan" bojāeja nebija nekāds pārsteigums. Tā publiski liecināja zemūdens peldlīdzekļu pilots un inženieris Karls Stenlijs.

  • Kāda bija "Titan" konstrukcijas fatālā kļūda, kas veicināja tās bojāeju?

  • Kāpēc oglekļa šķiedras materiāls bija nepareiza izvēle zemūdens transportlīdzeklim?

  • Ko atklāj liecinieki par "OceanGate" vadītāja Stoktona Raša ignorētajiem riskiem?

  • Kāda loma bija kompānijas darbinieku iebildumiem un brīdinājumiem?

  • Vai traģēdiju būtu iespējams novērst ar stingrāku sertifikāciju?

Nepiemērots materiāls

2023. gada 18. jūnijs bija pēdējā diena, kad avantūristiskais un pretrunīgi vērtētais Stoktons Rašs devās dzīlēs zemūdens peldlīdzeklī "Titan". Līdz ar viņu tajā lūžņu čupā, kas no "Titan" palika pāri, uz mūžiem palika arī četri pasažieri – viens no pazīstamākajiem "Titānika" pētniekiem Pols Andrī Naržolē, britu miljardieris Hamišs Hārdings, kā arī pakistāņu izcelsmes biznesmenis Šahzada Davūds ar savu 19 gadus veco dēlu Sulemanu.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!