"Lamborghini Miura" ir pirmais īstais superauto vēsturē, tagad ārkārtīgi rets un vērtīgs, un nu kolekcionāra garāžā ASV atrasti trīs saglabājušies modeļi, kas gatavi iepriecināt savus nākamos īpašniekus – tiesa, pēc pamatīga darba ieguldīšanas, vēsta specializētais zinātniskais portāls "Popular Science".
40 gadu laikā vācu imigrants un uzņēmējs Rūdijs Kleins Losandželosā aiz savas saimniecības vārtiem, ko aizsargāja žogs un dzeloņstieples, uzkrāja neticamu retu Eiropas klasisko automašīnu klāstu. Kleins nomira 2001. gadā, atstājot aiz sevis gandrīz mītisku kolekciju ar ārkārtīgi retiem "Mercedes-Benz", "Porsche", "Aston Martin", "Ferrari" un "Lamborghini", kas glabājās plauktos vai skārda šķūņos.
Tagad pirmo reizi vienu no pasaulē slepenākajām automašīnu kolekcijām piedāvā iegādāties tiešsaistes izsolē.
Pirmais "Lamborghini Miura" modelis bija P400 ("Posteriore 4 litri") – tās saražoja tikai 275 eksemplāros, un divas no tām tagad ir gatavas pamest kolekcionāra Rūdija Kleina noslēpumaino garāžu un sākt jaunu dzīvi. Par šiem konkrētajiem "Lamborghini" ekskluzīvās kolekcionāru aprindās tikai klīda baumas, ka tādi eksistējot, bet neviens tos nebija redzējis.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv