Komanda izvēlējās "Airbus" uzdevumu "Fighting for Climate Change", kurā bija jāizmanto Zemes novērošanas dati, lai risinātu kādu komandas izvēlētu vides problēmu.
"Ja pašlaik emisiju kvotas tirgo uzņēmumi un valdības, tad nākotnē šis tirgus paplašināsies, iekļaujot arī privātos mežu īpašniekus. Taču pašlaik potenciālajiem pircējiem nav risinājumu, kā viegli identificēt un uzrunāt šos privāto mežu īpašniekus. Tāpēc mūsu ideja ir veidot tiešsaistes platformu, kur būs pieejama informācija par jau novērtētiem mežiem un to īpašniekiem, lai kvotu iepircēji varētu slēgt tiešos darījumus," skaidroja komanda "Crispy".
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit