Līdzšinējais rekords bija 1,46 sekundes, ko pērn sasniedza Štutgartes Universitātes komanda – par tādu "uzrāvienu" pat pasaulē jaudīgāko sērijveidā ražoto superautomašīnu īpašnieki var vien pasapņot. Šis rādītājs pašam augstākajam plauktiņam ir, sākot no divām sekundēm. Tomēr uz speciāli rekordu uzstādīšanai būvētiem braucamrīkiem, saprotams, sērijveida automašīnu spējas neattiecas un šāds salīdzinājums nav pārāk korekts. Jo ar absolūtajiem rekordistiem, savukārt, pa pilsētas ielām vai autobāni šiki nepavizināsies.
Rekordu mērķis ir pārbaudīt fizikas, inženierzinātnes un komandas zināšanu robežas. Kopš Cīrihes Akadēmiskajā motosporta kluba (AMZ) dibināšanas 2006. gadā tā biedri ik gadu uzbūvē jaunu sacīkšu auto, un arī šis gads nebija izņēmums. Pērn zaudētais rekords bija papildu motivācija, kas dzina uz priekšu. "Strādāt pie šī projekta, vienlaikus studējot, bija ļoti grūti. Vienlaikus darbs ar citiem studentiem, radot jaunus risinājumus un praksē pielietojot lekcijās apgūto, bija ļoti jautrs," paziņojumā presei komentēja viens no kluba pārstāvjiem Jans Bernards. "Protams, arī piedalīties jaunā pasaules rekordā ir absolūti unikāla pieredze," piebilda jaunais inženieris.