Topošajiem farmaceitiem un ārstiem domātā mācību spēle "Panaceja" un darba videi pietuvinātu praktisku uzdevumu krājums starptautiskā mārketinga un reklāmas speciālistiem – šīs ir tikai divas no inovācijām, kuras patlaban, pateicoties Borisa un Ināras Teterevu fonda mērķstipendijām un augstskolas finansējumam, aktīvi attīsta Rīgas Stradiņa universitātes (RSU) mācībspēki. Pirmās šādas stipendijas fonds piešķīra pirms deviņiem gadiem. Šajā laikā atbalstītas vairāk nekā 100 iniciatīvas, kas palīdzējušas astoņās augstskolas fakultātēs modernizēt studiju kursu saturu un ieviest dažādus inovatīvus mācīšanās un mācīšanas risinājumus, kuru galvenais mērķis – uzlabot studentu pieredzi un gūtās zināšanas.
Mārketinga aģentūras eksperta kurpēs
Vadot bakalaura studiju programmu "Starptautiskais mārketings un reklāma", Kristīnei Blumfeldei-Rutkai allaž bijis svarīgi būvēt stabilu tiltu no studentu pilnas auditorijas uz darba vidi. Vieslekcijas un darbnīcas, jauniešu vizītes uzņēmumos, studiju vidē simulēta zinātniskas idejas komercializācija jeb novešana līdz tirgum – tie ir mācīšanās formāti, ar kuriem trīs studiju gadu laikā viņas vadītajā programmā jārēķinās ikvienam studentam. Kristīnes svaigākais jaunieviesums, kas tapis, pateicoties Borisa un Ināras Teterevu fonda mērķstipendijai, ir inovatīvs papildinājums studiju kursā "Patērētāju uzvedība". Ir tapusi un no studentu puses jau notestēta un atzinīgi novērtēta patērētāju uzvedības teorētisko jēdzienu skaidrojošā platforma. Tāpat saturā integrēts klimatu pārmaiņu aspekts un tā ietekme uz patērētāja uzvedību, izveidota darba tirgum pietuvinātas vides simulācija – gan mārketinga aģentūras darba uzdevums, gan simulēta klientu datubāze.