Foto: Publicitātes foto

Kafijas preču tirgotājs "Es Mīlu Kafiju" pazīstams teju jebkuram kafijas cienītājam, nepaliekot nepamanītam arī digitālajā vidē. Šobrīd, izpelnījies plašu atpazīstamību Latvijā, uzņēmums attīsta pārdošanu arī e-komercijas segmentā Lietuvā un Igaunijā, un kā vienu no tirdzniecības kanāliem izvēlējies "220.lv Marketplace". Jānis Peičs, zīmola "Es Mīlu Kafiju" mazumtirdzniecības un e-komercijas direktors, atzīst, ka jau tagad pievienošanās "Marketplace" ir palīdzējusi stiprināt zīmola atpazīstamību ārpus Latvijas robežām un audzējusi lojālo klientu bāzi.

Foto: Publicitātes foto

"Es Mīlu Kafiju" tirdzniecību 220.lv Marketplace Latvijā uzsāka 2021.gadā, kam sekoja pievienošanās arī Lietuvas un Igaunijas tirgiem. "Vispirms kafijas, tējas un dzērienu automātu pārdošanu 220.lv Marketplace sākām tikai Latvijā, lai izprastu tirgus specifiku, darbību un novērtētu, kā sasniegt jaunus klientus. Pārliecinājāmies, ka tirdzniecības platforma mums ir piemērota, tādēļ ātri vien secinājām, ka ir jāuzsāk tirdzniecība arī pārējās Baltijas valstīs," norāda J.Peičs, piebilstot, ka 220.lv klientu serviss ļoti palīdzējis ar atbalstu un padarījis pievienošanos Lietuvas un Igaunijas tirgiem ērtu un vienkāršu.

Ar "Es Mīlu Kafiju" sortimentu 220.LV Marketplace iespējams iepazīties ŠEIT

Jānis Peičs uzsver, ka tirdzniecība 220.lv Marketplace ir ļāvusi sasniegt plašāku auditoriju, piesaistot klientus, kuriem ir svarīga sava laika ekonomija un iespēja iegādāties visas sadzīvei nepieciešamās preces vienuviet. "Līdzīgi kā lielveikalā, cilvēkiem patīk iepirkties vairākos veikalos vienlaicīgi, tādēļ, lai nezaudētu konkurences priekšrocības, 220.lv Marketplace pārdevējiem tiek piedāvāta iespēja pārdot preces, kur klients visu sev nepieciešamo var salikt vienā "groziņā". E-komercijas priekšrocība ir tā, ka nav nepieciešams formēt atsevišķu pasūtījumu – visu var iegādāties vienā pirkumā," skaidro J. Peičs.

Foto: Publicitātes foto

Daloties ar padomiem, potenciālajiem 220.lv Marketplace pārdevējiem uzņēmuma pārstāvis izceļ nepieciešamību sākt ar rūpīgu konkurentu un tirgus izpēti. Turpina J. Peičs: "Viens no svarīgākajiem aspektiem, uzsākot tirdzniecību, ir padziļināta tirgus analīze. Vispirms ir svarīgi pārliecināties, vai produktam būs pieprasījums. Tāpat būtiski ir izstrādāt mārketinga plānu, kas noteikti palīdzēs produktam daudz ātrāk izpelnīties pircēju uzmanību. Tāpat viens no efektīvākajiem risinājumiem ir komunikācija sociālajos medijos."

"Es Mīlu Kafiju", lai sekmētu zīmola atpazīstamību un izveidotu uzticamas attiecības ar klientiem, aktīvi komunicē sociālajos medijos. "Šādi būvējot savu tēlu, palīdzam pārdošanas kampaņās arī citos kanālos, jo potenciālie klienti jau par mums ir dzirdējuši un redzējuši. Vēlāk, redzot mūsu produktus 220.lv Marketplace, pircējiem vairs nav jautājumu, kas šis ir par tirgotāju, un kāds varētu būt viņu serviss vai produktu kvalitāte," stāsta J. Peičs.

Uzņēmēji, kas vēlas pievienoties tirdzniecībai Marketplace, var reģistrēties ŠEIT

Pievienojoties tirdzniecībai 220.lv, Marketplace komanda nodrošina palīdzību un konsultācijas ikvienam pārdevējam, lai gūtu pēc iespējas labāku pieredzi un sasniegtu augstus pārdošanas rezultātus. Marketplace speciālistu komanda piedāvā dažādus pakalpojumus, piemēram, nebanku finanšu pakalpojumus, loģistikas servisu "Fulfillment by Pigu", reklāmas rīku "Martailer" un citus risinājumus.

Foto: Publicitātes foto

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!