Foto: Kārlis Dambrāns/DELFI

Kiberdrošības uzņēmuma "CrowdStrike" kļūmes dēļ radušies IT traucējumi aizvadītajā nedēļas nogalē visā pasaulē apgrūtināja dažādu nozaru darbu. Kā zināms, tie ietekmēja arī šī gada "Positivus" programmu un uz Latviju neatbrauca divi no trim festivāla galvenajiem māksliniekiem. Sociālajos medijos vairāki neapmierināti apmeklētāji pauda sašutumu un, neskatoties uz to, ka sarežģījumi radušies globāla "force majeure" rezultātā, teicās atprasīt par festivāla biļeti iztērēto naudu. Situāciju pēc festivāla skaidro viens no tā rīkotājiem, Ģirts Majors, kā arī Patērētāju tiesību aizsardzīvas centra (PTAC) Patērētāju atbalsta, sabiedrības informēšanas un komunikāciju daļas vadītāja Sanita Gertmane.

Jāpiebilst, ka "Positivus" nav vienīgais festivāls Eiropā, kura programmu ietekmēja globālie IT traucējumi. Lielā steigā programmas bija spiesti pārkārtot arī Rumānijā notiekošais festivāls "Electric Castle", kā arī "Poolbar" Austrijā.

Kā "Delfi" pēc festivāla apstiprina Ģirts Majors, "Positivus Music" komandai ir rakstījuši vairāki neapmierinātie apmeklētāji, taču kopumā cilvēki ir ļoti saprotoši.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!