Koncertu iesāk īss muzikāls priekšnesums pašmāju grupas "Dandellion Wine" izpildījumā, kuras soliste pauž sajūsmu par iespēju iesildīt populāro francūžu grupu. Taču, pavisam drīz ar tūlītējiem aplausiem tiek sagaidīti paši vakara galvenie varoņi. Koncertos tradicionāli uzstājas divas no visai plašā sastāva projekta dalībniecēm (kopš projekta pirmsākumiem "Nouvelle Vague" sastāvā dalību ņēmušas 28 meitenes), kopā ar pavadošo sastāvu. Tāpēc, katrs no koncertiem niansēs atšķiras, populārajām dziesmām piemetot šķipsniņu no katras meitenes rakstura. Šoreiz Jūrmalas publikai tiek visai trakulīgā, pat raganīgā versija. Viņas abas ir šarmanti teatrālas, brīvas, atraktīvas un neapšaubāmi lieliskas dziedātājas. Viņas sola būt "sliktās meitenes" un šarmanti koķetē ar publiku. Aktīvākie dejotāji tiek aicināti pie skatuves, bet koncerta vidū arī uz skatuves. Un visstīvākās sirdis atmaigst jauko francūziešu priekšā.
Ja ticam oficiālajām biogrāfijām, tad vismaz sākotnēji meitenes neko nav zinājušas par tādiem vārdiem kā "Depeche Mode", "Joy Division", Bilijs Aidols, "Dead Kennedys" un daudzām citām mūzikas vēsturē jau ar zelta burtiem ierakstītām apvienībām. Tāpēc dziesmas viņām bijušas kā neapstrādāti māla pikuči, bez leģendas brīnumputekļu kārtas, kas rada zināmu pietāti un stereotipus kādam vajadzētu būt dziesmas vēstījumam. Pēc jau četriem izdotiem albumiem, ticu, ka vismaz daļa no meitenēm ir iepazinušas "Joy Divison" un "New Order" skaudro stāstu, vai vismaz vienu reizi dzirdējušas oriģinālā "Depeche Mode", tomēr viņu iemūžinātās šo grupu hītu versijas jau atklājušas jaunas šķautnes un noskaņas to saturā.
Koncertā izskan gan viegli erotiskais "Master and Servant" un "Just Can't Get Enough" no "Depeche Mode", gan vieglos bossa nova ritmos līgojošā "Violen Femmes" "Blister in the Sun" versija. Tāpat neizpaliek arī "Blue Monday" no "New Order", skumjā "Guns of Brixton" no "The Clash" versija, kā arī krodziņa šansons "Dancing With Myself", ko ierasti pazīstam Billija Aidola nevaldāmajā izpildījumā. Koncerta kulminācija ir pankroka klasiķu "Dead Kennedys" dziesmas "To Drunk To Fuck" teju līdz nepazīšanai pārveidotais izpildījums, kura laikā uz skatuves tiek aicināti aktīvākie dejotāji. Tos par laimi "neatsēdina" apsardze un šis izvēršas par vienu no neviltotākajiem prieka mirkļiem koncertā. Savukārt saldais ēdiens ir "Joy Division" "Love Will Tear Us Apart" koncerta izskaņā.
Iespējams, iepriekš ir šķitis, ka pēc galvu reibinošiem panākumiem 2004. un 2005. gadā visā pasaulē un kritiķu slavas dziesmām, kaverversiju projekts vairāk par vienu, diviem albumiem un pāris gadiem popularitātes neizvilks un tā arī paliks par kafejnīcu un omulīgu veikaliņu iecienīto fona mūziku. Tomēr gaumīgais un viegli rotaļīgais piegājiens 70. un 80. gadu teju par svētu pasludinātajam "jaunā viļņa" periodam mūzikas vēsturē ir spējis aizraut un iekustināt arī vairākus gadus pēc pirmā "Nouvelle Vague" albuma.
Protams, var diskutēt par koncertam izvēlētās vietas piemērotību un savdabīgajiem publikas kontrastiem, kas dūrās acīs koncerta laikā, bet, ātri vien par to tika aizmirsts, jo pie aizrautīga izpildījuma nemaz nav laika acis šaudīt apkārt. Aptuveni ap ceturto dziesmu nodomāju – nu ja viņas Dzintaru koncertzāles rātni sēdošos mūzikas baudītājus pacels kājās, tad tas tik būs vareni. Un koncerta pēdējo dziesmu laikā kājās bija visi.