Priekšroku dod ērtam mikroautobusam
No Varšavas Rīgā mākslinieks, viņa pavadošā grupa un tehniķi ieradīsies piecos speciālos autobusos un vedīs līdzi aparatūru 10 kravas automobiļos. Pa vienam autobusam atvēlēts pašam māksliniekam un grupai, bet pārējos trīs autobusos pārvietosies tehniskais un apkalpojošais personāls.
Tā kā ierašanās Rīgā plānota dienu pirms koncerta, jau 10.novembrī, organizatoriem jānodrošina transporta līdzeklis, ar kuru varētu aplūkot pilsētu. Kāda luksusa klases vieglā auto vietā, Krevics priekšroku dod ērtam mikroautobusam, kurā varētu satilpt vairāki ekskursijas interesenti.
Galvenais - sargāt balss saites
Koncerta dienā Lenijam Kravicam aizkulisēs jāiekārto aptuveni 20 kvadrātmetrus liela atpūtas telpa, kuras iekārtošana sākotnēji tika raksturota "Fanky Cool" stilā. Pēc precizēšanas gan tika noskaidrots, ka nekas neordinārs vai ekstravagants nemaz netiek sagaidīts. Dīvāns un pāris klubkrēsli, žurnāla galdiņš, divas stāvlampas, paklājs, galds atspirdzinājumiem un uzkodām, liels spogulis un pakaramais tērpiem - īsumā tas arī viss. Būtisks noteikums, lai kondicionēšanas vai citas vēsināšanas iekārtas būtu iestatītas zemākajā iespējamajā režīmā, lai nekaitētu Kravica balss saitēm.
Organizatoriem jānodrošina viena palīdze ar gludināšanas un elementāras šūšanas prasmēm, kas palīdzētu sagatavot mākslinieka un pavadošās grupas skatuves tērpus.
Ceļo ar saviem pavāriem
Lenija Kravica trupu pavada sava pavāru un ēdināšanas speciālistu komanda, kas ved līdzi arī savu virtuves tehniku. Katrā koncerta vietā tiek iepirkti svaigi produkti, no kuriem trīs reizes dienā tiek gatavoti ēdieni līdz pat 75 cilvēkiem.
Jāuzsver, ka šādu risinājumu nediktē ārišķīga tieksme, bet gan racionāla pārdomātība. "Sekmīgai tūres norisei kopā ceļo līdz 80 cilvēkiem, kuriem mēdz būt individuālas vēlmes vai noteikta diēta, turklāt ēšana notiek atšķirīgos laikos, ko nebūt ne visur var nodrošināt koncertu organizatori. Savukārt pavāri un ēdināšanas speciālisti iepērk tieši tos produktus un pagatavo tādus ēdienus, kādi nepieciešami," skaidro koncerta organizatori.
Tas zināmā mērā atvieglo arī organizatoru dzīvi. Piemēram Kravica ģērbtuvei sākotnēji prasīts tādas markas minerālūdens, kādu Latvijā nemaz netirgo, taču tagad par to rūpēsies viņa apkalpojošais personāls.