Nepieradinātās mūzikas un saistītās mākslas festivāla "Skaņu Mežs" ietvaros 10. oktobrī koncertēs amerikāņu elektroniskās mūzikas komponists un improvizētājs Kīts Fulertons Vitmens (Keith Fullerton Whitman), kas jaunās elektroniskās mūzikas ausmas periodā bija pazīstams ar ietekmīgo IDM projektu Hrvatski, taču pēdējā desmitgadē zem sava īstā vārda pievērsies analogo elektroniskās mūzikas instrumentu apzināšanai un to skanisko iespēju attīstīšanai. Fulertona Vitmena mūziku publicējušas tādas izdevniecības kā "PAN", "Editions Mego" un "Kranky". Koncerts notiks mūzikas namā "Daile".
Kā portālu "Delfi" informē festivāla rīkotāji, Kīts Fulertons Vitmens irmācījies datormūziku Bērklija mūzikas koledžā Bostonā un dzīvo Kembridžā, ASV. Sākotnēji ieguvis popularitāti ar savu projektu Hrvatski, kas darbojās tādā IDM ("intelligent dance music") apakšžanrā kā "drill'n'bass" un ambientajā mūzikā, Vitmens vairākkārt izmainīja savu radošās darbības trajektoriju, un nesenākajos gados ir pievērsies īstenas "dzīvās elektroniskās mūzikas" attīstīšanai, strādājot pamatā ar analogiem sintezatoriem, lai padziļināti izpētītu to skaniskās iespējas un attīstītu tās līdzvērtīgi tai skanējumu dažādībai, ko šobrīd piedāvā digitālas mūzikas radīšanas ierīces.
Šo viņa daiļrades posmu uzskatāmi dokumentē prestižajā avangarda mūzikas izdevniecībā "Editions Mego" publicētie albumi "Occlusions" un "Generators", kuros abos izmantoti vieni un tie paši tehniskie līdzekļi, taču ar tiem panākti krasi atšķirīgi skanējumi. Plašu atzinību ieguvis arī Vitmena albums "Disingenuity B/W Disingenuousness", ko 2010. gadā laida klajā izdevniecība PAN – pēc izdevniecības šefa Bila Kuligas vārdiem, šis ieraksts ir viens no pirmajiem, kas jaunā gadsimta pirmās desmitgades beigās veicināja abstraktas avangarda mūzikas pietuvināšanos mūsdienu klubu kultūrai.