Adele sekos amerikāņu popzvaigznes Teiloras Sviftas piemēram. 25 gadus vecā Svifta neļāva savu albumu "1989" straumēt tādos pakalpojumos kā "Spotify" un kritizēja to biznesa modeli. Visā pasaulē pārdoti 30 miljoni "1989" eksemplāru, un ieraksts saņēmis sešas "Grammy" balvas.
Straumēšanas pakalpojumu sniedzēji "Spotify" un "Deezer" ceturtdien paziņoja, ka tajos nebūšot pieejams Adeles jaunais ieraksts. Albums iznāk piektdien, 20.novembrī.
"Man albums šķiet jau tik slavens, ka nebūtu nekādas nozīmes, vai tas tiktu straumēts vai nē," sacīja mūzikas analītiķis Kīts Džoplings.
Oktobrī iznāca dziesma "Hello" - Adeles pirmais singls no jaunā albuma. Pēdējās trīs nedēļas tas aizvadījis daudzu valstu mūzikas topu pirmajās vietās, bet vietnē "YouTube" skatīts vairāk nekā 400 miljonus reižu.
Mūzikas žurnālam "Billboard" vārdā nenosaukts informācijas avots sacīja, ka ierakstu kompānija "Columbia Records" uz ASV sūtīšot 3,6 miljonus Adeles jaunā albuma CD. Tā ir lielākā jauna albuma tirāža, kāda pieredzēta ASV pēdējās desmitgades laikā.
"Es domāju, ka "25" gūs milzīgus panākumus, jo tas ir tik ļoti gaidīts," norāda kompānijas "MIDiA Research" mūzikas industrijas konsultants Marks Maligans.