Festivāla organizatori uzsver, ka konkurss ir vienīgā Latvijas dīdžeju iespēja kļūt par oficiālu "Weekend Festival Baltic" mākslinieku.
Pirmajā konkursa atlases kārtā mākslinieki aicināti līdz 31. maijam iesūtīt savu kontaktinformāciju un oriģinālmūziku festivāla sadarbības partneriem sociālajā tīklā "Facebook". Divdesmit divi no pieteikumiem tiks virzīti uz otro atlases kārtu, kuras ietvaros notiks izvēlēto mūziķu uzstāšanās "Coca-Cola Pop-up Store", kas Rīgā būs atvērts no 9. līdz 19. jūnijam un no 18. līdz 30. jūlijam.
Pēc konkursantu uzstāšanās "Weekend Festival Baltic" menedžments izvēlēsies vienu dīdžeju, kuram tiks dota iespēja uzstāties uz festivāla "Digital" skatuves.
"Weekend Festival Baltic" notiks no 4. līdz 6. augustam Pērnavā. Biļetes uz festivālu ir pieejamas mājaslapā www.weekendbaltic.com.