Alkoholiskā dzēriena izveidē grupa sadarbojās ar alus darītavu "Moorhouse's Brewery" no Lielbritānijas mazpilsētas Bērnlijas, un to nosauks pēc grupas 2015. gada albuma "Music Complete" dziesmas "Stray Dog".
"Stray Dog" alkohola saturs ir 4,2%, un tā garšu raksturo kā "atsvaidzinošu ar tīri zeltainu alus garšu un citrusa augļu un līčija piegaršu, ko balansē viegls rūgtums".
"Mums bija prieks veidot mūsu pirmo ielaušanās mēģinājumu alus biznesā kopā ar "Moorhouse's Brewery", kas valsts ziemeļrietumos ir atstājis tik bagātīgu mantojumu. Kā nekā, viņi taču nesen vēl svinēja savu 150 gadu jubileju," teikts "New Order" paziņojumā.
Alus darītavas tirdzniecības direktors Marks Bordmans piebilda: "Mēs domājam, ka šķirnei būs labs noiets gan ar mūsu darītavas atbalstītājiem, gan "New Order" faniem, un arī mūsdienu alus darīšanas tirgū, kas arvien vairāk piesaista jaunās paaudzes."
Žurnāls "FACT" raksta, ka "Stray Dog" sākotnēji tirgos krogos "Mitchell & Butlers", pirms to sāks tirgot visā valstī.
"New Order" seko tādu grupu kā "Queen", "AC/DC", "Madness", "Iron Maiden" un "Elbow" piemēram, cenšoties iekarot alkoholisko dzērienu tirgu.