"Apbrīnoju šī leģendārā orķestra spēju tik ļoti īsā laikā apgūt sarežģītu mūzikas materiālu," par pirmajiem iespaidiem pēc tikšanās ar "Gewandhaus" orķestri Leipcigā stāsta komponists. Viņš neslēpj — atziņa, ka skaņdarbam iecerēti vien trīs mēģinājumi, no kuriem pirmais ir iepazīšanās ar materiālu, bet pēdējais — ģenerālmēģinājums, sākotnēji viņā raisījusi teju vai izmisumu: "Taču jau otrajā reizē mūzikas materiāls sāka skanēt pa īstam, atplauka — neapšaubāmi, pateicoties arī Andra Nelsona spējām detalizēti strādāt, atrast un izcelt svarīgo, aptvert formas kopumu ļoti mobili, un dažkārt ņemot talkā pat sirsnīgu humoru."
"Gewandhaus" koncertbiroja vadītājs Tobiass Nīderšlāgs pēc pēdējā mēģinājuma atzinis, ka "Māra" ir šim orķestrim ir īpaši prasīgs opuss, taču vienlaikus arī nepieciešams solis ceļā uz jauna līmeņa tehnisko varēšanu. "Tā arī ir — rakstot šo opusu, vienlaikus domāju gan par Gewandhaus orķestra siltajām stīgām un koka pūšaminstrumentu solo, gan Bostonas orķestra spridzinošajiem metāla pūšaminstrumentiem," atzīmē komponists.