Koncertu koris atklās ar franču komponista Fransisa Pulenka (Francis Poulenc) 1938. gadā komponētajām četrām Ziemassvētku motetēm ("Quatre motets pour le temps de Noël"). Šī kompozīcija prasa īpašu kora vokālo un tehnisko meistarību, izpildot krāsaino sabalsojumu komponistam raksturīgajā manierē ar katoļu garīgajiem tekstiem – gan pielūdzot Jaunavu Mariju, gan izstāstot, ko, Zvaigznes vadīti, dzirdēja gani un noslēdzot ciklu ar slavinājumu Kristus dzimšanai.
Turpinājumā – igauņu komponista Arvo Pērta (Arvo Pärt) 1989. gadā komponētā piecbalsīgā kompozīcija "Magnificat", kuru autors rakstījis, imitējot zvanu skaņas, ko pats nodēvējis par tintinnabuli (no latīņu vārda "tintinnabulum" – zvans). Septiņu minūšu kompozīcijā pielietots dalītais taktsmērs, kas caur Lūkas evanģēlija garīgajiem tekstiem ar komponista ļoti personīgo un smeldzīgo mūziku klausītājam paspilgtina adventes laika meditatīvo vēstījumu.
Koncerta noslēgumā Uģa Prauliņa 52 minūšu garā kompozīcija kā akadēmiskās mūzikas un rokoperas sintēze – skaņdarbu cikls korim, solo balsīm un instrumentālajam ansamblim. Tekstam izmantoti gan Bībeles un lūgšanu teksti, gan antīko, viduslaiku un renesanses dzejnieku darbi latīņu valodā. Uģis Prauliņš netradicionāli ietērpis garīgo mūziku, apvienojot kori, solistus un vairākus mūzikas instrumentus ar elektronikas iespējām. Dažādā stilistika savij gan senās mūzikas askēzi un renesanses motetes, gan roka elementus. Kompozīcija guvusi starptautisku atzinību, un 1999. gadā atzīta par Gada ierakstu Latvijā.