"Biļešu pārdošanas dati ļauj mums secināt, ka festivāla norise un rīkotāju mērķtiecīgais darbs, pozicionējot to starptautiskajā tirgū, ir ieinteresējusi klausītājus teju no visas pasaules. Mūsu mērķis ir kļūt par nozīmīgāko kultūras galamērķi Ziemeļeiropā – ticam, ka mākslinieciski augstvērtīgs piedāvājums kombinācijā ar Latvijas piedāvājumu kultūrtūrisma jomā sniegs unikālu pieredzi ikvienam skatītājam, ka arī kļūs par būtisku atbalstu arī valsts tēla veidošanā," akcentē festivāla izpilddirektore Zane Čulkstēna.
Analizējot skatītāju vecuma kategoriju, biļešu pārdošanas statistika liecina, ka vidējais vecums ir 45 gadi, savukārt biļešu pircēju skaits visās vecuma kategorijās ir līdzsvarots. Čulkstēna skaidro: "Šobrīd pasaules akadēmiskās mūzikas menedžments bieži aktualizē jautājumu par koncertu apmeklētāju vecuma palielināšanos, bet mūsu un Latvijas pieredze kopumā liecina par pretējo – aktīvo koncertos gājēju loks visās vecuma grupās – gan jauniešu, gan ekonomiski aktīvo, gan senioru grupās ir vienāds".