Britu rokgrupas "Radiohead" līderis Toms Jorks ar savdabīgām reklāmām medijos un sabiedriskās vietās vairākās pasaules pilsētās ziņo par savu nākamo solo albumu un iepazīstina ar pirmo singlu.
Uzņēmuma "Anima Technologies" sludinājumi pamanīti Londonas metro, Milānas momentfoto kabīnēs un laikrakstā "The Dallas Observer". Tie reklamē "sapņu kameru", ar kuru var iemūžināt zemapziņas domas.
Lai par "sapņu kameru" uzzinātu ko vairāk, jāpiezvana uz sludinājumā norādīto telefona numuru (916-619-6192 ASV vai 07588733111 Apvienotajā Karalistē). Kad tas tiek izdarīts, klausulē atskan ierakstīts paziņojums, ka varasietādes uzņēmumam "Anima Technologies" likušas pārtraukt darbību, savukārt pēc šī paziņojuma sāk skanēt iepriekš nedzirdēta Toma Jorka kompozīcija "Not the News".
Līdzīgs paziņojums lasāms arī "Anima Technologies" mājaslapā – tajā vēstīts, ka uzņēmums saņēmis Augstākās tiesas rīkojumu pārtraukt uzņēmējdarbību. Turpat arī lasāms paziņojums, ka mājaslapas darbība apturēta, lai netiktu turpināts iepriekš minētais bizness.
Šī akcija nāk klajā pēc gada sākumā medijos izsludinātās jauna ieraksta tapšanas, kura iedvesmas avoti ir "distopija", "satraukums" un "mūsu sociālās sistēmas krīzes punkts".
"Distopija ir daļa no tā, jā, taču manā gadījumā lielā un dominējošā lieta bija tieši satraukums," skaidroja Jorks. "Ja tu ciet no trauksmes, tā liek par sevi manīt visneparedzamākajos veidos. Dažiem cilvēkiem tās ir pārlieku emocionālas reakcijas, bet dažiem cilvēkiem trauksme izrauj saknes no realitātes. Tu nekad nevari zināt, kas notiks. Bet galu galā realitāte atgriežas. Un man šķita, ka izpaust trauksmi radoši ir iespējams distopiskā vidē," savu akciju medijam NME komentē Jorks.