Olivera Koutsa ceļu mūzikā var droši dēvēt kā trauksmainu un nerimstošas personīgas zinātkāres motivētu. Viņa daiļradei, šķiet, vienlaikus piemīt neskaitāmas trajektorijas – gan romantiskās un ambientās mūzikas, gan klasiskās un vienlaikus t. s. "braindance" jeb aizvadītā gadsimta 90. gadu britu elektroniskās mūzikas vienam no novirzieniem raksturīgās. Koncertos mūziķis šīs tik atšķirīgās savu muzikālo interešu trajektorijas kopā "sien" un klausītāju līdzi ved ar pastiprināta un elektroniski modificēta čella spēli, kura radītās melodijas piepilda telpu, ieskauj klausītāju un piešķir ceļojumam pārlaicīgu ārpus telpas dimensiju.
Nupat jūlijā notikušajā Mančestras Starptautiskajā festivālā Olivers Koutss bija Devida Linča (David Lynch) kūrētās koncertprogrammas galvenais mākslinieks. Īsi pēc viņa uzstāšanās kāds kritiķis rakstīja: "Runā, ka labāko pietaupa beigām, un tieši to viņi izdarīja. Olivers Koutss sniedza festivāla valdzinošāko un hipnotizējošāko performanci. Viņš ierāva publiku nebeidzamā skaistas mūzikas truša alā, ieveda transā, kur lineārais laiks un telpa pārstāja eksistēt."