Pie trolejbusa stūres būs komponists Andris Dzenītis, kurš klausītājus aizvedīs uz trim koncertiem.
Pirmais no tiem būs Elizabetes Balčus (flauta, balss, elektronika) performance "Aizliegtais auglis" pulksten 12.30 klubā "The Mill". Tur klausītāji varēs pārliecināties, ka frīdžeza flautas improvizācijas mūzikā iespējams apvienot ar pārpasaulīgu balsi, elektropopa bītus ar eksperimentālu elektro-drīmpopu, bet organiskus augļus un dārzeņus pārvērst midi signālos un spēlēt kā sintezatoru.
"No pārsteidzošām, kolāžveidīgām žanru pretējībām Elizabete prot radīt psihodēlisku, melodisku un eksperimentālu elektro-drīmpopu. Balčus performances, kuru spēcīgā vizuālā estētika levitē modernā sirreālismā un ģeometriskā iztēlē, skatītājus ievelk teatrālā stāvoklī, kas ir gan apdullinoši, gan valdzinoši," raksta festivāla rīkotāji.
Tālāk "Arēnas" trolejbuss vedīs klausītājus uz Žaņa Lipkes muzeju, kur pulksten 14.30 notiks kolektīvās improvizācijas un meditācijas stunda "Sapņu skaņu darbnīca" ar komponistu Jēkabu Nīmani, Marinu Gribinčiku un skaņu arhitektu Maksimu Šenteļevu. Šī radošā izrāde notiks divreiz – arī pulksten 12.30.
Trīs mākslinieki – Nīmanis, Gribinčika un Šenteļevs – izveidojuši izziņas un sadarbības platformu, kurā, apvienojot savu pieredzi un instrumentu resursus, meklē un pēta skaņas un telpas attiecības. Eksperimentāli pētnieciskā darbība notiek skaņu vingrinājumu formā, iepazīstot sevis, telpas un līdzdalībnieku izziņas iespējas. Meklējumu pamatā ir priekšstats par izpratni, kuras būtību veido trīs nosacījumi: klātesamība, atvērtība un ievērība jeb "stāša" – apzināta ieklausīšanās.
Trešajā koncertceļojuma pieturā Rīgas Reformātu baznīcā pulksten 17.00 tiksimies ar džeza trio "Auziņš, Čudars & Arutyunuan", kas pirmatskaņos Krista Auznieka jaundarbu "Sirds katedrāle" elektriskajai ģitārai, saksofonam un perkusijām. Tā ir kompozīcija četrās daļās, ko komponists radījis, iedvesmojoties no lielu personību filozofiskām idejām – to vidū ir gan Hermaņa Heses "Stikla pērlīšu spēles" tēli, gan Raiņa un Aspazijas ideāli, gan Martas Nusbaumas filozofiskā pārliecība, gan autora paša izjūtas un asociācijas.
Laikmetīgā džeza mūzikas trio "Auziņš, Čudars & Arutyunuan" savā instrumentālajā pieredzē tiecas veidot skaņu pasauli, kas stāv pāri žanriem, par pamatu izmantojot enerģiju, emocijas un iztēli rosinošas idejas un konceptus. Lai gan svarīgs trio daiļrades elements ir kolektīvā brīvā improvizācija, labi konstruētus rāmjus spontanitātei un rotaļīgai saspēlei grupas improvizācijās sniedz puišu interese par klasiskās mūzikas kompozīciju.
"Arēna" ir laikmetīgās mūzikas festivāls, kas kopš 2002. gada ik rudeni Latvijas koncertzālēs pulcē jaunās mūzikas komponistus, atskaņotājmāksliniekus un klausītājus no daudzām pasaules valstīm. Festivāla moto "Saklausi nākotni!" ietver sevī galveno festivāla ideju un mērķi – rādīt mūsdienu mūzikas dažādību visā tās krāšņumā, veicinot jaunas mūzikas tapšanu, atskaņošanu un dokumentēšanu.