Liepājas Simfoniskais orķestris atskaņoja Morisa Ravela Spāņu rapsodiju un Nikolaja Rimska-Korsakova "Šeherezādi". Savukārt pianiste Agnese Egliņa – pasaulslaveno Džordža Gēršvina Rapsodiju blūza stilā.
Viens no Amerikas slavenākajiem un pieprasītākajiem komponistiem – Džordžs Gēršvins Rapsodiju blūza stilā sarakstīja 1924. gadā, un tas ir skaņdarbs, kas komponistu savulaik iecēla jauno talantu zvaigznājā, no kura turpinājās aizvien veiksmīgāka un spožāka muzikālā karjera. Ietekmes no klasiskās un džeza mūzikas šajā darbā mijas un spoguļojas raibā, kontrastējošā un dinamiskā tēmu virpulī. Gēršvina Rapsodiju pēc pirmatskaņojuma novērtēja pat tie kritiķi, kuri uz džeza mūziku raudzījās vīpsnājoši. Gēršvins bija izdarījis kaut ko nebijušu – viņš bija savienojis džezu un klasisko mūziku vienā skaņdarbā, vienā brīnumainā ķīmiskā savienojumā. Gēršvins pavēra ceļu džezam uz koncertzālēm. Desmit gadu laikā kopš Rapsodijas blūza stilā sarakstīšanas Gēršvins saņēma ceturtdaļmiljonu dolāru tikai par šī darba atskaņojumiem, ierakstiem un īres maksājumiem.
Pianiste Agnese Egliņa tikšanos ar Liepājas Simfoniskā orķestra mūziķiem un diriģentu Mārtiņu Ozoliņu bija gaidījusi ar nepacietību: "Gēršvina Rapsodija blūza stilā ir viens no man mīļākajiem opusiem. Tā ir mūzika, kas ir dzīvespriecīga, vitāla un enerģiska. Un tie ir īsti svētki, kad to izdodas atskaņot ar brīnišķīgiem mūziķiem izcilā koncertzālē."